PROFILING IN BUSINESS
Behavior Analysis & Business Intelligence Course

EARLYBIRD (până pe 17 mai):
Modul 1: 240 eur
Modul 2: 200 eur
Modul 1 + Modul 2: 396 eur

PREȚ INTEGRAL:
Modul 1: 300 eur
Modul 2: 250 eur
Modul 1 + Modul 2: 495 eur

Profiling in Business Course

Imaginați-vă că ați stabilit o întâlnire cu un client important sau că luați un interviu următorului potențial C-level din companie. De ce cunoștințe ați avea nevoie pentru a vă asigura avantajul în timpul acestor întâlniri și, mai important, cum ați putea să adunați și să învățați a interpreta astfel de informații?

Citește mai mult

Acum, imaginați-vă că aplicați metode de colectare a informațiilor colectate prin tehnici dezvoltate de ofițeri de informații și specialiștii în analiză comportamentală.

Fiind atât de bun la colectarea de informații din surse umane, puteți identifica rapid personalitatea și intențiile cuiva, iar fiecare întâlnire pe care o aveți devine un exercițiu de business profiling.

Instrumente și tehnici de culegere de informații, cunoștințe psihologice și criminologice – acestea sunt doar câteva dintre subiectele pe care le vom aborda la cele două module din 10 și 24 mai, în cadrul cursului Profiling in Business oferit de Institutul de Business Competitive Intelligence din București.

MODULUL 1 – Body Language & Lie Detection

Limbajul corpului și detectarea minciunii

Durată: 1 zi (limba italiană, cu traducere în limba română), 24 mai

Combinând cunoștințele de psihologie, genetică, neuroștiințe și științe comportamentale cu instrumente și tehnici de Intelligence, acest program de Profiling in Business vă poate învăța cum să „scanați” o persoană pe loc, creând un profil care vă va ajuta să îl înțelegeți mai bine pe cel cu care interacționați, să îi percepeți gândurile, emoțiile și intențiile.

Citește mai mult

Oamenii sunt diferiți și complecși. Dacă înțelegem motivele care determină comportamentul nostru și al celor din jurul nostru, devenim mai puternici. Profilul vă poate spune cum vor reacționa oamenii la mediul înconjurător și cum se vor comporta într-o negociere, într-o anumită poziție în structura companiei sau într-o anumită echipă. Indiferent unde lucrați (în management, antreprenoriat, vânzări, dezvoltarea afacerilor, achiziții, recrutare și evaluare sau negociere, management și audit), capacitatea de a realiza un profil psihologic poate fi un instrument foarte util în mediul de afaceri.

TRAINER

Mirco Turco

Mirco este codificator internațional al Facial Action Coding System (de către Ekman, Friesen și Hager), și a urmat, de asemenea, cursuri de comunicare strategică și programare neuro-lingvistică. A urmat o formare specializată în psihologia investigațiilor cu instructori internaționali din forțele speciale ale poliției. Deține titlurile de expert în investigații criminale, specialist în colectarea probelor ADN și analist criminalist.

Citește mai mult

Are o abordare holistică asupra well-being, considerând psihologia o adevărată știință a sufletului și comportamentului. Mirco este specializat în diverse domenii, printre care psihologia muncii și organizațională, evaluarea și dezvoltarea resurselor umane, psihologia sănătății, psihologia sportului, hipnoza, criminologia și comunicarea strategică și nonverbală. Mirco este expert în hipnoză clinică, Ericksoniană, dinamică, nonverbală, regresivă, criminologie generală și aplicată, psihologie de investigație, programare neurolingvistică și comunicare nonverbală.

Colaborează cu diverse entități publice și private din Italia și Europa și este trainer și speaker la diverse conferințe și seminarii naționale și internaționale. Este pasionat de scris și contribuie cu articole științifice în domeniul psihologiei aplicate, fiind autorul mai multor eseuri și cărți.

MODULUL 2 – Elicitation

Cum ești tras de limbă fără ca tu să știi?

Durata: 1 zi (în limba română), 14 iunie

Deși trăim în era tehnologiei și avem impresia că putem obține orice informație prin intermediul internetului, cea mai importantă sursă de informații suntem tot noi, oamenii. Cum putem culege de pe piață informații importante pentru afacerea noastră într-un mod legal, etic și neinvaziv? Răspunsul la această întrebare se găsește în modulul Elicitation – Culegerea de informații din surse umane.

Citește mai mult

Fie că sunteți sau nu conștient de acest lucru, afacerea dvs. concurează într-un mediu în care multe companii din Fortune 500 își recrutează în rândurile lor foști ofițeri de informații. Acești specialiști practică elicitation, colectarea și analiza informațiilor și counter-elicitation. Trăim în epoca Competitive Intelligence (Business Competitive Intelligence), în care a fi cu un pas înaintea concurenței înseamnă să-i descoperi secretele și să le folosești în avantajul tău. Elicitation este o tehnică utilizată pentru a colecta informații în modul cel mai discret, fără a crea suspiciuni cu privire la informațiile căutate.

Cursul de Elicitation constă într-un pachet de prelegeri și exerciții individuale și de grup concepute pentru a introduce participantul într-un set de bază de tehnici de elicitation și pentru a oferi cadrul pentru dezvoltarea abilităților de culegere a informațiilor prin efort personal, cu ajutorul materialelor de curs. Absolvenții modulului de Elicitation vor fi capabili să folosească abilitățile dobândite în orice contact interpersonal, profesional sau privat.

TRAINERI

Amira Rădulescu

Amira este un antreprenor cu experiență, trainer internațional, coach și expert în Competitive Intelligence. În calitate de director al Institute of Business Competitive Intelligence și de partener al ICSS, a ajutat numeroase companii și numeroși profesioniști să își consolideze competențele de analiză comportamentală și Competitive Intelligence. Amira este, de asemenea, expert în științele comportamentale, profiler, psiholog și psihoterapeut. Ea a absolvit un masterat în psihologie clinică și relații economice internaționale și este lector la un Master de Criminologie Judiciară din Italia. De asemenea, este formator pentru Forensics Group – Italia.

Citește mai mult

Amira este certificată în Business Competitive Intelligence, analiză și evaluare comportamentală și Criminal profiling. De asemenea, deține certificari în Body language & Lie Detection (FACS – Paul Ekman Group Certificate), psihologie clinică, dezvoltarea resurselor umane și marketing și comunicare în afaceri. Este co-autoare a manualului „Criminal: Criminology, Investigation, Intelligence, and Security” și este formator și expert în Elicitation and Behavior Analysis la Criminal Meet Italy. De asemenea, este co-autoare a „Obscura”, un proiect Criminal Meet care aprofundează lumea criminologiei, a investigațiilor, a Intelligence-ului și a securității.

Expertiza Amirei în domeniul Competitive Intelligence și al științelor comportamentale i-a ajutat pe clienții săi să obțină îmbunătățiri semnificative în viața profesională dar și în cea personală . Programele sale de training și serviciile de consultanță sunt foarte personalizate pentru a răspunde nevoilor și obiectivelor specifice ale clienților săi.

Dragoș Bălan

Dragoș este antreprenor de peste 20 de ani, cu experiență acumulată în industria de marketing și comunicare, publishing și evenimente. Este fondatorul GT – Agenție de producție creativă, și al Marcom Hub, un spațiu neconvențional cu tehnologii noi și experiențe tech. A marcat un exit total din revista BIZ, după 10 ani, acum fiind business angel în startup-uri bazate pe tehnologie și business mentor la EA – The Entrepreneurship Academy. El poate oferi informații și sfaturi practice despre cum să începi, să conduci și să dezvolți o afacere.

Citește mai mult

Dragoș are o gamă variată de certificări, inclusiv Business & Competitive Intelligence, Elicitation for Business Information, Communication & Leadership, Jurnalism, Lie Detection, NLP Coaching, Sales & Negotiation. Aceste certificări demonstrează angajamentul său față de învățarea și dezvoltarea continuă, precum și expertiza sa în diverse domenii legate de afaceri și comunicare.

Dragoș este pasionat de predare și mentorat, analiză comportamentală și profiling; este dedicat să își ajute clienții și studenții să își atingă obiectivele.

Numărul maxim de participanți este de 24 per modul.
Pentru detalii și înscrieri, vă rugăm să completați formularul de mai jos.